středa 7. ledna 2015

Back to Christmas 2014


Ahoj, tady vaše Paulie, chápu, že se možná divíte, že už je dávno po Vánocích a já jsem tudíž nějak pozadu. Ano, Vánoce jsou sice za námi, jenže k mým novoročním předsevzetím patřilo i založení blogu -> Paulie´s Life & Love - název rozhodně originální, lámala jsem si nad ním hlavu dlouho, avšak bohužel většina vhodných či zajímavých a lehce vyhledatelných jmen byla již zabraná :(. Vraťme se ale zpět k Vánocům, k bloggování jsem se tedy dostala až teď a Vánoce bych nerada opomenula, proto se k některým událostem ještě vrátím.

Není to tak, že bych se dárky chlubila, spíše bych tímto ráda poděkovala všem svým přátelům a rodinným příslušníkům za skvělé dny, úžasnou atmosféru a moc dobrého jídla. Sice byl tento rok Ježíšek rozhodně štědrý, asi jsem byla hodná, nicméně i tak bych se s Vámi ráda o mou radost podělila.

 Ještě těsně před Vánoci přišel první dárek od taťky, mobil jsem potřebovala, ten můj byl rozbitý a já mezitím používala tablet, o iPhonu jsme se sice zmiňovala, ale že bych ho doopravdy dostala? Ježíšek byl opravdu hodný a iPhone daroval i mums.
 Nejúžasnější boty světa! Oboje z Humanicu, mám hrozný problém sehnat na sebe kozačky, buď mi jsou velké okolo lýtek, nepohodlné, anebo se mi prostě nelíbí... Tyhle byly jasná volba, sice jsou moc úzké, že pod ně narvu maximálně legíny, ale zahřejí a s mojí výškou je mám nad kolena.
 Spíše podzimojarní kabátek, ale elegantní! Pro mě taky jasná volba, po dlouhou dobu jsem sháněla kabát v takovéhle barvě, jak později zjistíte, skoro nic jiného než černou neobleču.
 Dva lístky na muzikál Aida s Lucií Bílou, původně jsem měla v plánu koupit tohle mums, jenže lístky jsou drahé a tudíž by další dárek pro ni asi nestál za nic. Já se jí o tom však zmínila a podívejme se, kdo je dostal k Vánocům.
 Nejroztomilejší diář od Dobrovského.
 Miluju svíčky a miluju sovy. Moc děkuji svojí babičce za tuhle úžasnou kombinaci stínidla na svíčky + nahoru můžete přidat vůni.
 Některé z měkkých dárků.
 Kabelky pro každou chvíli, aneb jsem trošku bagsmaniak.
 Bez náhrdelníků se já prostě neobejdu, k jakémukoliv outfitu je nosím, samozřejmě jen když se hodí,abych nebyla přeplácaná, ale svetýrek, džíny a náhrdelník nesmí chybět ♥.
 Parfémy, snad každá slečna jich musí mít obrovskou sbírku. První je z řady od Beyoncé s názvem Pulse a druhá Possies.
A nesmím zapomenout na mé oblíbené hrnečky, opět děkuji Ježíšku. Já osobně nesnáším malé hrnečky na supermalou kávičku, jsem spíše lover of big big big laté. Takže tyhle mi opravdu přijdou vhod a skvělý potisk je jen plus.

Ježíškovi ještě jednou moc děkuji, předem se omlouvám, kdyby se nějaký obdarovatel díval a svůj dárek tu nenašel - některé jsem sem prostě nedala. Od povlečení, přes drogerii, ke spodnímu prádlu... Od přítele jsem také dostala úžasné zlaté hodinky s měnícími pásky, bohužel je naše šikovná kočka už stihla shodit z poličky a rozbít.

S přáním pěkného dne Vaše Paulie.


Žádné komentáře:

Okomentovat