pátek 16. ledna 2015

Maybelline Make-up


 Můj osobně nejoblíbenější make-up je právě od Maybelline, a že jich moje pleť zažila hodně, ať už to byla tragédie v tom, že jsem si vybrala špatný odstín, nebo že mi dělal fleky po obličeji, doteď jsem ráda, že ty časy jsou pryč a já se doufám, nikde neobjevím s flekatým oranžovým obličejem. Nejsem zrovna fajnšmekr přes kosmetiku, a tak moc nevyhledávám nové věci a zůstávám u těch starších ověřenějších, tedy když se jedná o make-upy, u linek a řasenek je to trošku něco jiného.
↓ For More Informations Click Here ↓

Nejdříve bych ale chtěla říct, že každý z nás má jinou pleť, a tak mu taky sedí něco jiného, tohle je pouze můj osobní názor a rozhodně se nejedná o reklamu.

Já osobně ho mám v odstínu 20 - Golden Rose, což je na mě celkem světlé, mám celkem dobře pigmentovanou kůži a tak se v létě rychle opálím, tudíž abych na léto začala shánět jiný :D, ale přeci jenom se v létě make-upem nerada "patlám". Právě tenhle mě zaujal v tom, že jeho složení není vůbec husté naopak, kolikrát ho otevřu a už mi všude teče :D, je lehký, ale i přesto zakryje většinu nedostatků, jsem ráda, že svou pleť tak nezatěžuji něčím těžkým a může dýchat.
"Hydratační make-up pro dokonalé sjednocení pleti, s vitaminem E, který pleť hydratuje a chrání."
S výrokem společnosti bych i souhlasila, s hydratací sice nevím, neboť vždy před nanesením použiji podkladový krém, ale co je výhoda? Úžasně voní.


 V drogeriích ho naleznete ve velikosti 30ml, mě osobně vystačil na dlouhou  dobu.






Žádné komentáře:

Okomentovat